Održana 2. radionica radne skupine u sklopu projekta COMMHERITOUR
Održana je i druga radionica radne skupine u sklopu projekta COMMHERITOUR.
Ovoga puta bavili smo se marketingom i razmatrali inovativne načine na koje možemo valorizirati kulturnu baštinu odnosno tradicionalne zanate. Konkreto, radionica je bila usmjerena na zajedničku analizu postojećih tradijskih zanata, proizvoda i usluga na području središnje Istre u kontekstu njihove tržišne pozicije i doprinosa lokalnoj ekonomiji.
Radionica je okupila 15 sudionika i započela s rezimeom zaključaka prve radionice nakon čega je uslijedila prezentacija regulatornog okvira koji definira tradicionalne zanate kako bi se dodatno suzio fokus sudionika prilikom razmišljanja o novim modelima valorizacije. Kako bi se dodatno inspirirali, sudionicima su prezentirani primjeri (5) zanimljivih modela valorizacije tradicionalnih zanata iz Hrvatske ali i inozemstva. Uslijedila je podjela sudionika u 3 grupe, od kojih je svaka radila na osmišljavanju novih proizvoda/usluga za ranije definiran zanat/proizvod (cukerančić, medarstvo, kamenoklesarstvo). Po izradi prijedloga i njihovom definiranju, grupe su predstavile svoje rezultate i osmišljene proizvode koji valoriziraju stare zanate.
Kao jedan od dobrih primjera, sudionicima je održana kratka prezentacija sljubljivanja meda i vina.