Vinska omotnica: dva nova natječaja
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 2 nova natječaja Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. za mjere Ulaganje u vinarije i marketing vina i Promidžba na tržištima trećih zemalja.
Mjera Ulaganja u vinarije i marketing vina namijenjena je poduzećima u sektoru vina, organizacijama proizvođača vina i udruženjima proizvođača, a sredstva su namijenjena ulaganjima u kupnju novih strojeva i opreme. Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini podnositelja. Rok za podnošenje prijava je do 1. lipnja 2018., a Natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su ovdje.
Natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja namijenjen je stručnim organizacijama, organizacijama proizvođača vina, udruženjima proizvođača, sektorskim organizacijama, javnim tijelima koja predstavljaju proizvođače vina i privatnim poduzećima registriranim za proizvodnju vina. Dozvoljeni troškovi unutar mjere su: objavljivanje reklama u medijima, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika. Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova. Rok za podnošenje prijava je do 30. svibnja 2018., a natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su ovdje.